TERIMA KASIH SAHABAT...

Mulakan awal pagi dengan tenang dan bahagian sekali. Melangkah ke tempat bertugas dengan iringan senyuman, ciuman & pelukan suami. Disambut pula dengan wajah2 rakan bertugas yang membawakan senyuman manis. Dan tambah bahagia dengan mesej2 dari orang2 yang menyayangi, Nasa, Yan, Wazir... Semua mendoakan ....,'ceria selalu dan.... sayang selalu...'.

Dikala sibuk kerana kena hantar borang naik pangkat DG48 (biasalah... last minute), teman2 ringan tangan je nak membantu...Cikgu Zaurah, Cikgu Mazlan, Cikgu Zaizlyaton, Cikgu Wazir...Salamah, Roszana, Rusnah, Wak Lan....Terima kasih sahabat. Insyaallah di lain peluang, giliran saya pula membantu....

Tambah seronok, mengenangkan cuti sekolah dah dekat sangat. Rasa nak menikmati cuti sepuasnya....Selepas Melaka kami akan menjelajah Bendang pula ..Nun di Tanjung Karang, kampung halaman Cikgu Razak Suparjan.....bersama .... sapa lagi yang selalu nak ikut saya ...Cikgu Wazir, isteri & anak2 kesayangannya...Di sana kami akan berkhemah & menjala ikan(kalau ada ikan lah...)

Terima kasih sahabat, sudi lagi membina kebahagian bersama. Syukur kepada Allah, atas kurniaan ketenangan. Sesungguhnya ketenangan itu satu nikmat!.

Minum petang di'taja' Kenny Rogers...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG