SELAMAT ULANG TAHUN... SAYANG....


La.... saya pula ke yang akan demam... Balik tadi rasa dah tak sedap badan. Cerita tentang H1N1 ni sungguh menakutkan...... Tapi teringat malam saya ada jemputan sambutan Hari Lahir Ustazah Noriati oleh suaminya... Wakjir.... saya terus singgah ke Tesco cari udang & bahan buat cekodok. Ada ke jemput saya datang.... tapi disuruh buat jemput2. Saya tamu ke dia tamu?. Jamuannya kat rumah dia ke kat rumah saya?...he2 ... Jangan marah Zir... Lepas Tesco.. saya ke Pekan Meru pula.... cari hadiah (yang tak seberapa je Tie) untuk tuan yang sambut hari jadi.... Tapi.....

Tiba di rumah.... selepas masak untuk anak2.... badan makin tak larat. Telan ubat & saya tidur hingga ke 9.30 malam.... Terjaga dek mesej dari Adekda Wakjir..... 'Akak, tak best lah akak tak de.....'. Sorry..... akak tak daya... Rasa demam, badan lemah & sakit2, hingga penuh koyok dibadan.....

Buat Adekda Noriati Saru, sayang...Selamat Ulang Tahun yang... ke berapa ye?. Semoga panjang umur, murah rezeki, sentiasa dalam rahmatNya & yang penting, terus bahagia di samping Wakjir, suami tersayang mu.... Akak sayang U ALL BER2. Tie, hadiah lain kali ye.... tak sempat nak bungkus lagi punnn.....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG