PERJALANAN KU....

Semalam dapat sms dari Yan... kenapa blog tak boleh buka.. Pertanyaan Roszana... kenapa blog tak boleh buka.... Suami ku.... kenapa blog tak bagi buka.... Dan Call dari Cikgu Razak... kenapa blog tak boleh buka.... Janji dengan cikgu Razak...'nanti saya buka 'block'nya....

Bukan tak nak bagi orang lain mengunjunginya... tapi saya risau lah... cerita saya berkisar perkara yang sama je.... Saya takut orang bosan membacanya.... Nak tulis cerita lain, yang ilmiah ke.... saya mana lah pandai.... Saya tutup sekejap sekadar nak mengetahui.... blog saya masih releven atau tak.... Tapi bila ada yang bertanya.... saya fikir masih ada yang sudi mengikutinya... Dan pagi2 buta ni.... saya ambil keputusan membukanya 'block'nya..... Terima kasih kerana sudi mengikuti saya...

Blog saya ni memang bermakna bagi saya. Dengan menulis di blog saya dapat merealese tension saya. Dengan blog ni saya dapat berkomunikasi dengan rakan2 saya yang satu sekolah.... ye lah kat sekolah kan sibuk.... Dengan blog ni saya dapat berkongsi idea, ilmu, pengalaman. Dengan blog ni juga saya dapat jumpa kembali kawan2 lama & anak2 murid dan saya harap saya dapat menemui ramai lagi kenalan lama dan baru. Dengan blog ni anak2 saya dapat memahami laluan hidup mamanya. Bila saya dan suami tidak sempat berbual.... ye lah... sejak tak de bibik ni... masa free dah kurang, blog ni lah kami berkomunikasi. Biar pun di blog tapi tetap mesra....

Saya tak merajuk dengan blog. Saya tak merajuk dengan sesiapa. Saya akan terus menulis apa juga pengalaman yang saya lalui sama ada suka.... duka.... kecewa.... putus asa... berjaya.... Blog ni nanti jadi tatapan saya kemudian hari.... ala bila dah tua2 nanti... (dah tua masih ngadap komputer ke...masih berblog ke....Zir & Yan ... bayangkan kita dah jadi nenek @ atuk & bercucu... berblog....Apa agaknya yang kita borakkan masa tu ye.... Melancong kat Bandung Kot.....). Apa pun, blog ini adlah catatan PERJALANAN KU....

Buat pengunjung blog terima kasih masih sudi bersama saya. Maaf kalau cerita2 tak menarik yang saya paparkan.... Buat Cikgu Razak... mana blog kau... Asyik baca blog orang je.... mentang2 terrelex sangat.....

Buat cikgu Wazir... jangan menyerah, jangan mengalah, jangan kalah, jangan tersalah, jangan patah, jangan marah, jangan ...... jangan & jangan... Tidak ada manusia yang sempurna. (Ingat .... Abang dah tujukan lagu 'Jangan Menyerah' pada kita......). Zir.... Blog Wazir bukan sahaja menceriakan kami guru2 SKI, tapi juga anak2 & sahabat2 tak kira jauh atau dekat, nampak dan tak nampak.... baru dan lama..... Wakjir, Anda seorang yang hebat. Mampu mengembirakan orang lain.... walau disebaliknya... Tak pe.... biarlah menjadi rahsia mu....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG