GROUP FACE BOOK

Salam syawal...

Malam tadi buka FB.... ada mesej masuk. Bila dibuka, rupanya dari bos no.2.... Puan Amiah. Antara mesejnya....'Tengah buka FB. Tengok Video yang U hantar. Terima kasih dengan ilmu yang U bagi....'. Terharunya.... Satu2.... ucapan terima kasih yang saya terima..... apatah lagi daripada bos sendiri....'. Ilmu yang saya beri tak de lah banyak... sebab saya pun bAru dalam FB ni.... Cuma saya ni kalau benda baru... memang terpacaklah saya mengadap.....

Pagi2 jumpa Puan Amiah... dia bercerita....'Suami I cakap... tak pernah tenguk U duduk lama depan komputer... apa yang U buat?'. Puan Amiah menjawab....'FB'. Suaminya pun menyambung...... 'Ajarkan dia FB'...... Yang lucunya.... Puan Amiah kata.... saya tak tahu jawab, bila suami tanya ... 'apa guna FB tu...'.

Entahlah... saya pun tak tahu.... Yang ketaranya dengan FB kita boleh cari kawan... termasuklah kawan2 lama kita dan kita boleh berkongsi cerita. Bagi saya yang penting dalam FB ni ialah saya boleh membuat Album & download video2 saya. Maklumlah komputer, pendrive & hardisk cepat penuh dek2 kerapnya mengambil gambar @ posing. Gambar2 dalam FB jadi backup le....Mana yang sempat... saya tagkanlah kat kawan2 yg ada dalam video & gambar2 saya tu......Kalau saya tak tagkan,.... kekawan kenalah tag sendiri ye....

Setakat ni saya belum guna ruangan nota untuk buat catatan seperti blog... Saya masih sibuk upload gambar2 yang memang banyak..... Saya akan gunakan ruangan nota untuk FB SMK Sungai Kapar Indah..... sebagai dokumentasi untuk tatapan sesiapa je... tentang apa juga peristiwa yang berlaku di sekolah.....

Harap kawan2 tolong upload gambar @ buat catatan pada Group FB SMK SUNGAI KAPAR INDAH. Cikgu2 buka FB cikgu.... Cikgu clik simbol 2 orang yang bergabung di ruangan bawah sekali FB.... semua ahli group boleh muaturun gambar & catatan.... SILA YE TUAN PUAN... Untuk faedah & tatapan bersama banti....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG