SELAMAT ULANG TAHUN .... ADEKDA WAZIR

Salam... Hari ni hari yang ditunggu.. Wakjir. Ulang Tahun Kelahirannya... yang keberapa? Ah tak yah tanye... yang pasti, umurnya makin bertambah.... Beberapa hari lepas... ramai anak2 murid memujuk... ajak join buat surprise sambutan hari jadi kat Wakjir. Tapi saya tolak.... dengan alasan.... Tahun ni berkabung.... tak nak sambut hari jadi sapa2..... Dia orang tanya.... berkabung sebab 'Sultan Johor mangkat ye cikgu...'. Mengangguk ajelah saye.... Tapi sebab sebenarnya... hanya Wakjir & suami ku tahu... Suami ku kan penyokong setia ku.... Dia ikut je..... Sepanjang hari ni.. dengar lah wish2 untuk wakjir dari rakan2 guru & anak2 SKI... tapi saya terus buat deeeeekkkkk. Je... Tengok dia okey je... Tak jengkel pun. Dia tak kesah kot... Kalau saya.... dah lama saya jengkel... kalau orang yg paling rapat ngan kita tak ingat ulang tahun kelahiran @ tak wish...... Dia kan lelaki... tak kesah dengan hal2 ni kot.... Ala saya tak raikan pun.. dia tak kesah kot... sebab anak2 dia ramai... yg akan meraikan dia.... Dengar cerita... masa P & P ngan 6A3 pun ada kek (syisssss jangan cakap kat sapa2... buat masa kelas). Lepas sekolah..... anak2 KRK pula.... Malam semalam pun ada majlis.... Malam ni pun ada Majlis.... Wakjir memang hebat... dalam sikit kekurangan... dia terlalu banyak kelebihan... dan dia semestinya bersyukur... kalau saya ada 6 anak je.... tapi Wakjir dikurniakan dengan bilangan anak yg saya tak tau berapa ramai... yang pasti ramai..... Lihat FB dia je... boleh tahu.... ramai yang sayang dia..... Menjelang malam... saya minta dia online ngan saya kul 11.30 malam... Alasan nak borak ngan dia sebelum saya tidur..... Sebenarnya..... Saya poskan hadiah buat dia ..... video klip SELAMAT ULANG TAHUN......
'''' dan DIK.... SEMUA TENTANG KITA.

Istimewa buat mu dik.... Hadiah kasih sayang, persahabatan, persaudaraan dari akak, abang & anak2 buat adik sekeluarga....'. Dia membalas ngan sms...'Terima kasih kak. Tak tau nak cakap apa..... Rasa terlalu istimewa..................... Apa2 pun, sayang akak sampai mati.............'. Sememangnya dia sahabat, saudara yang terlalu istimewa.... Bertuah dipertemukan dengan dia, mengenalinya.... dan memilikinya sebagai sahabat dan adik.... Kami menjadi keluarga yang besar. Dengannya saya dapat mengenal betapa besarnya kasih sayang..... . Melaluinya saya turut dianugerahkan banyak kasih sayang dari anak2 SKI Sesuatu yang tidak ku rasai semasa ku di sekolah lama dulu..... Suami belikan kek lapis special dari Indonesia.... dapat beli satu & kecil pulak tu.... Dia kata ' mahal.. tapi beli gak... mengenangkan Wazir.....'. Sepatutnya... saya bawa hari ni .. tapi tak pelah.. esok lusa... rasanya hari ni mesti dia terima banyak kek... so, tunggulah masanya nanti.... Buat adikde Wazir SELAMAT ULANG TAHUN.... SEMOGA KEBAHAGIAN DUNIA & AKHIRAT MENJADI MILIK MU....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG