VIDEO KLIP.....

Salam....

Hari ni.... sekadar lepak2 je... sambil melihat video2 lama... rupanya banyak jugak koleksi video saya terutama untuk sekolah ku, SMKSKI.....bermula daripada zaman kepencenan ustazah Hasnah dahulu.... Tapi jenerasi awal pembikinan video tu banyaknya adalah karya suami ku...... lepas satu... satu dia buat kan.... termasuklah.. video untuk pertandingan 50 tahun merdeka, video sempena Hari Ulang Tahun Pengetua & video2 3RK 2008..... . Tapi banyak juga yang dah hilang dari koleksi saya... Selepas ni saya akan upload dalam FB.. agar ia dapat terus disimpan dan menjadi sejarah untuk tatapan anak cicit kami nanti....

Rupanya.. banyak bantuan yang suami ku telah hulurkan... kira banyak jugalah jasanya pada sekolah tu.... Terharu rasanya.... Rasa bertuah sangat... kerana menjadi pasangan hidupnya... yang dengannya... dia banyak memudahkan perjalanan hidup ku terutama sebagai seorang guru.....

Alhamdulillah.. suami ku telah memberi ku ilmu untuk membuat video klip.... Dari itu... saya mula membuat video saya sendiri..... lepas satu.. satu saya hasilkan... banyaknya.... melibatkan kelas KRK... juga koleksi kenangan2... Wakjir, sahabat baik ku, saudara ku.... Sememangnya pembikinan video ni... meletakkan jiwa ke dalamnya.... baru boleh HIDUP...

Yang pasti.. saya akan terus berkarya... menghasilkan video klip.. kerana denganya ... kenangan2 indah menjadi lebih bermakna....

SEMUANYA AKAN MENJADI SEJARAH... UNTUK TATAPAN GENERASI AKAN DATANG....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG