HATI YANG TAK BERES.....

Salam...

Aku tak mampu menulis... aku terlalu letih... badan ku ..... otak ku... jiwa ku....LETIH! Aku merasa ruangku masih mendung..... Walau cahaya2 cinta & kasih sayang sentiasa menyinari ku..... Inilah hati... Hati yang tidak beres....

Dan saat begini aku teringat bait2.... lagu LASKAR CINTA ..
......Sebarkanlah benih benih cinta ..
Musnahkanlah virus virus benci ..
Virus yang bisa rusakkan jiwa ..
Dan busukkan hati..

Laskar Cinta ..
Ajarkanlah ilmu tentang cinta ..
Karena cinta adalah hakikat
Dan jalan yang terang bagi semua umat manusia.......


Kekuatan cinta dan kasih sayang telah menunjukkan jalan ku... menerangi jalan ku.... Aku bahagia dengan cinta & kasih sayang yang ku miliki.....

Selamat malam semua..... ada rezeki kita jumpa lagi.... dengan dunia yang sentiasa berseri.....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG