PILIHAN ....

Salam.....

Pagi2 duduk terjelepuk di sofa dengan muka yang agak sunggul & air mata tergenang..... Suami mendekati dan aku menjatuhkan kepala ke bahunye....
Kata2nye....'ma, abang ada. Abang tetap sama2 mama, sokong mama'. 'Kita fikirkan, demi untuk kebaikan semua ye ma....'. beriku sedikit semangat....

Terima kasih suami ku.... Syukur pada mu ya Allah, beri ku permata.....

Aku akan belajar Redho... Apa pun pilihan yang dibentang dihadapanku... Aku anggapnye takdir dan aku tahu ada Rahmat disebaliknye.... Namun aku akan terus berdoa.... semoga impian, harapan dan kasih sayang terus mewarnai kehidupan ku keluarga ku dan sahabat2 ku yang aku sayang.

Semoga Allah mudahkan perjalanan hidup kami....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG