DUNIA AMMAR 2


Selain seni komputer, Ammar juga minat seni foto. Ayat yang selalu diucapkan.... Ma pinjam handphone..nak tangkap gambar tu... nak tangkap gambar ni. Sama ada objek hidup atau bukan hidup, asal dia tertarik, dia akan ambil gambar. Mungkin.... betullah, kanak2 belajar dari pemerhatiannya. Dah, abahnya pun macam tu. Minat mem'foto'.....


Antara koleksi Ammar...








Fokus Ammar banyak kepada Cikgu Wazir. Seperti mama & abahnya, Ammar menjadikan Cikgu Wazir kawan baiknya. Itu lah si anak. Walau kecil, dia mahu menghargai orang yang selalu & telah berbuat baik dengannya....

Ulasan

  1. Assalamualaikum
    Salam keamnanan

    Masih beruntung hidup ini kerana masih ada anak-anak sebagai teman paling akrab dan penyeri hidup yang sementara ini. Mereka semua hanya pinjaman sementara di dunia ini. Selagi empunya diri masih bernafas didiklah mutiara hati ini dengan harapan pabila kita berada di alam yang abadi doa anak yang soleh akan menyuburkan alam itu.

    Salam keamanan
    Insani

    BalasPadam
  2. Terima kasih. Cerita tentang anak2 memang tak pernah habis. Mereka pengikat kasih. Penyubur semangat. Membantu meningkatkan rasa tanggungjawab terhadap anak2 insan lain. Yang pasti anak2 kita berada di tengah masyarakat. Dan gurulah banyak membantu mendidik masyarakat. Teruskan perjuangan, guru!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH