PENGUBAT RINDU


Pukul 8.30 pg dapat call dari Cikgu Nasa. 'Akak, rindu akak... nak jumpa akak dengan wazir & Yan ye'. Ringkas, tapi bermakna. Set!. Lepas sekolah... pukul 3.00 petang, Nasa bawa kami ke KFC Kapar. Yan tak dapat ikut. Kereta barunya kluar petang tadi. (Tu yang dia tak tulis blog lagi hingga malam... dok peluk kereta baru dia lah tu.... MYVI Hitam katanya...Tak pe, Khamis ni dia dah janji nak bawa saya jalan2 dengan kereta barunya..). Pukul 4.15 ptg baru kami habis borak & kluar dari pintu KFC. Bukan tak ingat anak2... tapi peluang jumpa Cikgu Nasa & Wazir sayang nak lepas. Alhamdullillah.... sampai tadika Ammar...4.30 petang.... dia baru je bangun tidur...so tak lah dia merungut. Tambahan pula...Cikgu Nasa dah 'tapau'kan KFC, lengkap dengan mainan.... ok je lah dia. TQ Allah, kurniakan nikmat hari ini....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH