ANAK MAMA YANG KREATIF

Rasa kurang aman dah.... dulu, balik skolah, masuk bilik & tidor dalam aircond. Tenang & tak da gangguan. Sekarang kena tidor kat ruang tamu & atas sofa je.... Kena jaga si kecik tu.... Kena sentiasa curiga kat dia. Dalam senyap.... macam2 dia buat nanti. Potong rambut sendiri lah, potong cadar lah..., potong kertas2 cantik mamanya lah... main syampu lah...... Anak siapa lah tu.... anak mama yg kreatif lah tu..... Yang harunya... tidor kat bawah... jap2 dia kejut nak bagi tau tu... kejap2 dia kejut nak itu... jap2 dia kejut nak ini.... Dugaan2... tu yg mamanya tidur panjang tapi tak cukup2.... sebab banyak sangat siaran iklan dari Amili... huwah2...

Tidur malam pun.... dia merengek juga.... tah apa yg dia nak. Selama ni mamanya tidur lena... tak de gangguan. Tapi kini.... dah kena ambil alih tugas bibik.... Sabor ajelah....

Kekawan, doakan ajelah akak ni jadi super mama.... supaya akak terus gagah & sihat... tak lah MC 2 hari berturut2 mcm dak Yan tu.....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH