NGELIP2 GITU....

Hari ni bertuah.... dapat gelang ngelip2 gitu... hadiah sahabat baik, sahabat serombongan ke Bandung.... Cikgu Shaskinah... Entah saya yang bertuah, entah rezeki saya yang murah....Entah cikgu Shaskinah yang baik hati.... kira saya bertuah lah....


Gelang Dah Bertukar Tangan

Bila renung2.... takut pulak! Macam mana saya tergamak terima pemberian yang semewah tu... Syarat yang dikenakan... 'kena pakai'. Susah juga tu... saya ni bukan biasa bergelang.... selama ni tangan kosong je... kali ni kena 'ngelip2'.... Tunjuk kat suami... dia kata... 'nanti putus'..... Dia kata macam tu sebab dah banyak dia perhatikan... gelang saya putus. Saya cuba lah jaga & cuba lah terus 'bergaya' ye Kin.... Hari ini ngajo kalau boleh nak menulis banyak je kat papan putih.... saja nak 'iklan free'. Tapi dalam buku RM... aktiviti.... 'budak2 terlopong'... Eh bukan tengok gelang... tapi dengor cikgu dia ulangkaji..... Minggu depan nak peksa.... nak tak nak... diaorang kena dengo juga.... Macam mana pun ada anak murid yang perasan..... terima kasih le......

Apa2 pun... terima kasih banyak ya Kin. Insyaalah... malam ni kami ke Melaka.... belikan oleh2 untuk Kin... sama macam Cikgu Asliza.... 'Sagun Bakar'...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH