BLOG DAH JADI KENANGAN......

Rasa macam lama tak buka blog. Entahlah... rasa penat sangat semalam. Tenaga dalam badan ni kadang2 berlebihan, kadang2 jadi negatif.. hingga kosong je.... Lepas ambik anak2 kat asrama Hira Jeram semalam.... rasa letih semacam je... Tidur lah jawabnya. Bila suami balik bangun lah kejap.... Dapat & sempat bual kejap. Lepas tu tidur lagi. Bangun magrib.... suami datang jenguk.... bawakan air milo dan lepas tu...sambung tidur lagi .... hinggalah kul 2.00 pagi ni dah tak larat nak tidur. Tapi... terasa tak sedap badan....

Syukur saya masih mampu menulis lagi di blog. Dengannya saya boleh terus berkomunikasi dengan orang2 yang saya sayang terutama suami ku, orang yang sayangkan saya , teman2 & sahabat.... Di pagi2 buta ni.... waktu semua orang dah tidur. Walau pun sunyi.. walau sepi .... tapi saya masih merasakan saya berkomunikasi dengan insan.... bila membaca blog suami & komen2 adekda Wakjir, baca blog Kak La, che Ana... teman yang dah lekat di hati, chating2 Roszana... Terharu rasanya, walau sunyi, walau sepi, walau tak bersua masih mampu bekomunikasi ......

Ramai lagi yang bersuara ingin mempunyai blog.... tapi saya rasa macam hampa je. Blog yang saya tolong bina... dibiarkan sunyi je.. Macam2 alasan..tak sempat, tak de masa, tak de cerita, tak de idea.....bukan nak mengungkit apa yang saya dah buat. Saya binakan blog tu ikhlas... hadiah untuk teman2 disayang. Tapi.............. Tak pe lah. Saya tak nak bertanya .... kenapa2... kenapa....kenapa.... Biarlah blog tu jadi kenangan ........

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH