MENGHARAP REDHO....

Sorry.... Sorry.... sorry..... Sorry Jakzs.... Tak dapat Join BBQ. Frust lah... lama berhajat nak berBBQ dengan kau Jak. Bila tiba masa... Tak dapat join pulak. Kena ke sekolah anak, SMK Hira Sholat Hajat.... Harapan anak. Tak boleh hampakan.... Saya tak dapat ikut. Tak Sihat. Pukul 11.00 baru suami tiba.... Saya pula dah tidor. Tak sedaplah pulak nak ganggu malam2 tu... Wakjir kata.... Kau ada tinggalkan makanan untuk kami ye..... Terima kasih tak terhingga Jak. Ingat kau lagi dengan kami ye. Insyaallah ..... bila free nanti.... lepas raya ke.... kita berBBQ di Sungai Sierh, Tanjung Karang ye....Redho ye Jakzs.

Hari ni pula... Wakjir ajak join mandi manda.... kat Sungai Congkak... Sorry lah juga ye .... tak join. Kononya hari ni nak duduk rumah je... nak ngemas rumah (kononnya aje lah..) Nak Ramadhan sunat kemas rumah. Tapi.... Habuk!.. terus berhabuk.... ngadap komputer lah jugak..... Semuga....gumbira sekeluarga ye... Wak. Jangan lupa.... cerita di Blog untuk tatapan kami yang tak dapat join .... Ingat tu!. Redho ye Wak...

Buat kerja sekolah sikit je.... tengok blog yang lama.... belajar tambah lagu kat sitebar tu.... Suka dengan Lagu Ketulusan Hati. Rasa menyusuk kalbu dengan senikatanya.... Rasa ingin jadi insan yang penuh iklas, suci hati, tinggi sabar, tabah, kuat semangat, tak mudah putus asa, sentiasa redho... sentiasa menghargai apa yang sudah dimiliki.... sentiasa menjaga apa yang telah Tuhan Kurniakan...sentiasa bersyukur atas pemberianNya....

Boleh ke aku.... sehebat itu.... Dalam usia yang dah masuk evergreen ni.... terlalu banyak keinginan untuk berbuat baik, terlalu besar hasrat untuk menjadi baik...... Tapi.... tak termampu ku melakukannya sendiri.... Aku memerlukan sokongan orang yang aku sayang dan orang2 yang menyayangi aku serta sokongan orang2 sekeliling. Semoga kita semua sentiasa berada dalam RedhoNYa....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG