POTLUCK PUNYA CERITA

Gian nak berpotluck dah tercapai..... tapi Ramadhan punya cerita.... dek tak pasti bila puasa.... rancangan nak potluck tu bertukar2... kejap Khamis, kejap Jumaat, kejap Khamis lagi..... Sebenarnya saya dah tampal notis di pintu 2 hari sebelum.... ngatakan potluck akan diadakan pada Khamis. La.... mereka tak perasan.... termasuklah penyumbang2 utama.... rendang ayam... untuk dipadankan dengan nasi beriyani cikgu Nazir... Apa lagi si Roslina & Norzalina order je kat kantin.... ayam masak merah... okey le tu....

Satu lagi subjek utama.... air minuman juga tak de.... haru2....Si Patma order lah 1 kotak air mineral. .....

Terima kasih pada cikgu2 penyumbang... walau dalam keadaan tak tentu tu... makanan banyak terhidang. Terima kasih juga yang tak terhingga kat makcik kantin sumbangan pulut kuning & kari ayam serta minuman sirap limau. Semoga akak... terus murah rezeki an diberikan kesihatan yang baik. Kami sentiasa doakan akak....

Paling istimewa.... demo masakan nasi beriayani oleh chef Nazir.... dengan periuk tekanannya... 8 minut nasi beriani siap!. Cepat & sedap. Satu sekolah bau kesemerbakan baunya..... Ha cikgu2 dah rancang main kutu nak beli periuk tu.... ha 2 dalam satu .... Cikgu Nazir tu boleh tahan jugak. Sporting... boleh le kita calonkan dia jadi Pengerusi BAGUSS tahun depan....

Terima kasih & tahniah cikgu2..... Lepas raya kita berpotluck lagi... Wakjir sponser pinggan & cawan segera.... he3 jangan marah Zir...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH