NOTA AKU

  1. Pukul 12.00 malam aku bangun tidur.... Ingat nak sambung tidur, tapi ..... takut tak jumpa suami.... Suami ku bukan ke mana.... pun. Saya cuma takut dia pula masuk tidur dan saya tak dapat bertegur sapa dengan dia.... Tapi bila bangun.... sekadar dapat bertanya....' tak tidur lagi....' & disambut oleh suami....'...ha nak tidur la ni...'.
  2. Bangun 12 malam..... Macam biasa, cerita bosan yang selalu pembaca blog baca..... 'saya mesti ngadap komputer....' Tapi sekarang tak rancak dah ngadap blog. Blog dah jadi tempat yang sunyi. Saya buka blog sekadar buat catatan je, sebab sayang cerita hari2 yang saya lalui... jika tidak dicatat. Mungkin cerita tu tak menarik...... tapi hari2 bermakna buat saya....
  3. Buka laptop..... tengok gambar2 lama yang suami snap..... gambar2 pengantin anak2 buah & beberapa event ....... Susun gambar dalam program Fotofusion untuk diprint & dialbumkan.... Maklumlah dalam komputer tak dapat dinikmati keindahannya.... so bila dialbumkan dapatlah ditatap selalu..... Tapi, alamak..... bila nak print..... ink printer pulak problam.... Nak beli ink baru lah tu.... apa taknye.... baru je print berpuluh2 gambar..... printer tu penatlah........ huwah3.
  4. Pukul 3.00 pagi.... alamak... baru teringat... kertas Geografi 3I belum tanda..... tanda lah jap..... ok beres.
  5. Penat duduk di meja..... mengemaslah lah pulak......
  6. Pukul 6.00 pagi.... ngadap semua komputer.... print rancangan pelajaran pulak...
  7. Masak sarapan....
  8. Bersiap untuk ke sekolah
  9. 6.40 pagi memandu ke sekolah. Nak datang awal... sebab nak key in markah. Hari ni last day.. Tak nak menyusahkan orang....
  10. Dalam perjalanan ke sekolah.... terjebak dengan excident..... Hanya dapat lihat mangsa kemalangan motor terbaring ditepi jalan.... sian....
  11. Pagi ni dapat selesaikan key in markah..... 2 masa pertama pula ada perjumpaan kokurikulum antara guru & pelajar .... Cikgu Zai ajak ke kantin.... saya hanya makan kuih je.... pagi2 tak pandai makan nasi.... time makan biasa kul 10.00 pagi.... Tapi ikut Zai ke kantin.... sebenarnya ngantuk sangat.....
  12. 9.00 pagi masuk kelas 3E.... seronok diaorang.... cikgu ni puji.... markah ada peningkatannya.... Apa taknye... saya dah bagi tahu.... saya ambil sedikit soalan set 1 & set 2 untuk soalan percubaan. Sebelum peksa.... saya baca sama2 dengan diaorang set2 soalan tu.... Banyaklah bantu diaorang
  13. Pukul 10.00 pagi habis kelas.... terlelap sekelip mata .... di meja. Ngantuk.... tak tidur...
  14. 11.00 pagi mesyuarat pengurusan... tapi hari ni tak tension sangat.... mesyuarat agak santai.... kul 2.30 petang dah selesai. Bukan senang dapat habis mesyuarat secepat tu....
  15. On the way.... ke kereta... anak murid setia... Raihan x-3RK 2008 tanya.... 'cikgu datang lah rumah saya..... ajak cikgu Wazir sekali ye....' Ajakannya buat saya berkerut dahi. Insyaaallah.... ye Raihan... Ini yang seronok jadi cikgu. Ada anak2 murid yang sayang & ingat.....
  16. Balik rumah... masak & rehat. Masak beehon sop je...
  17. 3.20 petang jemput anak dari sekolah
  18. 4.00 petang tulis blog ..... Cukuplah catatan hari ni....

Jumpa lagi esok. Selamat Hari Raya Aidil Fitri......


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG