TOLONG KEKAWAN

Salam Aidil Fitri

Hari ni nak balik awal. Dah mula rasa tak sihat.... Tapi kena tahan. Bukan kena tahan di wad. Tapi ditahan oleh dek Mirul & Siti. (Boleh jadi psangan diaorang ni....). Diaorang perlu bantuan... selesaikan headcount PMR. Esok nak kena hantar PPD..... Alamak. Kenapa tak bagi tau awal....Kenalah tolong kekawan. Tunjuklah.... step by step.... ngajo budak baru belajar le katakan.... tak pe kali ni je... lain kali korang buat sendiri lah......

Tunjuk ajar, satu persatu.... rasanya dah boleh lepaskan diaorang untuk selesaikan seterusnya. Dah pukul 4.30 petang... kena ambik anak2... sian diaorang..... selalu jadi mangsa... maknye yang sibuk dengan hal sekolah.....

Tiba di rumah... Ammar mengorder ... 'ma nak makan nasi dengan tolor ancur & kicap'. Alamak mana sempat.... nak tunggu nasi masak.... lamalah juga. Sian Ammar & kelaparan.... so cari menu yang boleh siap 2 minit. Maggi le... apa lagi.... Semangkok Ammar kata tak cukup.... tapi saya buat tak reti je. maggi mana boleh makan banyak2.... dik lapor Ammar pun terpaksalah makan kueh raya.....

Petang selepas ambik Amili.... pos surat kat peti surat Roszana... dia kirim bahan yang tertinggal di sekolah. Menu makan malam... nasi goreng je.... Lepas magrib... telan panadol 2 biji & tidor.... rasa tak sihat sangat... sakit tekak & badan rasa seram sejuk... bagai nak demam. Sebelum tidur.. sempat lah buat catatan kat blog. Ok...

Teruskan beraya!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH