HARI KE 24 - HARI-HARI AKHIR




Hari2 akhir menjelang raya.... macam tak ada seronoknya je... Hanya seronok menjalani ibadah puasa je.... Rasanya tahun ni kami duduk rumah je... Kalau tak kat Melaka atau rumah mak kat Sungai Serdang.

Ibadah puasa tahun ni pun dijalani agak berlainan sedikit. Maklumlah separuh anak2 kat asrama. Yang tinggal ni.... makan pun ala kadar je, setakat menu utama je... sekali2 je teringin orang masakan... lebih2 lagi bila dah hari-hari akhir puasa ni.... Mood masak pun macam dah hilang je....

Hari ni buka puasa dengan menu nasi ayam KFC je.... sahur nanti entah apa lah pulak....

Selamat berbuka...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH