HARI KE 28 - TERIMA KASIH

Salam Ramadhan

La... dah nak raya dah.... rumah masih tak bersedia nak sambut raya...... puasa2 ni rasa tak larat pula nak beriya2 mengemas rumah..... Terpaksa lah minta tolong anak2.... Abang Amin... tolong mop lantai..... Alhamdullillah tak menolak. Amira tolong kemas rak2, Amir tolong jaga adik... dia macam biasa rajin layan keperluan adik2..... Amirul..... tolong main ajelah..... Ammar & Amili ... tolong membising & bergaduh je lah..... Apa2 pun terima kasih kepada anak2.....

Hari ni bawa Amira & Amir bershopping baju raya mereka. Shopping kat Meru je...... Abang Amin kirim seluar slack je. Baju Melayu dia kata tak perlu. Dapatlah dua pasang.... biasa suami kalau membeli pakaian mereka..... budget beriya... seluar slack cari harga bawah rm20.00... tapi anak2..... harga... lebih sikit. Puasa2 ni tak larat nak merayau sangat... mana yang ada capai je lah..... Amir dapat juga baju melayu... Tapi Amira... tak dapat nak beli baju kurung dia.... habis bujet... Tak pe lah Mira.. guna je baju mama..... Alhamdullilllah.... & Terima kasih ... anak2 tak cerewet. Mereka faham... bajet raya tahun ni memang agak ketat sikit......

Selamat Beraya....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH