PERTANDINGAN MEMBUAT SANDWICH

Salam'

Hari ni bermula program Selepas PMR Tahun 2009

Aktiviti hari, Pertandingan Membuat Sandwich. Saya pantau dari jauh. Dik kerana tak de Camerawomen sekolah... saya pun offer handphone saya untuk digunakan mengambil gambar disekitar pertandingan..... Cikgu Ridhauddin le yang jadi mangsa jadi jurugambar. Saya tak nak!.... he2... kalau saya yang ambik gambar... tak de peluang le saya posing......

Yang penting, muka masuk gambor



La... muka dua orang ni buat apa?, kat pertandingan tu.... Oh, muka kesian.... nak makan sandwich la tu....





Selepas pertandingan selesai... dapat juga saya merasa sendwich yang dibuat oleh anak2.... Hei diaorang takkan lupakan cikgu diaorang ni..... Thank You Raisya,Aiman & Wani.... Cikgu Wazir yang tiada di kawasan pertandingan semasa ia berakhir pun.... dapat bahagian..... Paling bertuah, cikgu Amirul lah.... Turun je dari kelas terus mendapat tawaran jadi hakim.... Ha2... kalau 20 pasukan... bayangkan berapa banyak dia dapat makan.... kenyang...... Tapi tu pun dia kata.... hanya pembuka selera.... Ada keinginan lagi tu... nak kakaknya ni belanja.... Pandai sungguh korang bodek.... Lagi bagus si Din le.... dalam doa makan... mesti dia puji orang yang belanja... Ha! jangan harap dapat belanja selalu ye......

Ok Jumpa lagi

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH