HARI YANG LETIH

Salam....
Sabtu pagi - LADAP 7. Lepasnya gi pulak beraya ke rumah cikgu Norzalina, Ustazah Rusnah & Cikgu Rusiah.... sambung pula rumah saudara belah suami..... Ahad... awal pagi beraya rumah Cikgu Aryanti, Cikgu Amirul, Cikgu Azizah, Ustazah habibah, Cikgu Siti Arifah, Cikgu Hanafi & Cikgu Rusnani..... diakhiri rumah mak di kampung Sg. Serdang.......Selesai baraan pergi jenguk pula anak2 kat asrama.... bawa diaorang keluar makan .....

Menjelang magrib... bergerak pulang ke rumah dengan keletihan yang amat sangat. Balik dalam kekenyangan..... ingat tak payahlah masak.... rupanya si Ammar & Amili yang tidur sepanjang baraan di Kg. Tok Muda & Sg. Serdang...... kelaparan. 'Bah... nak nasi.....'. Si Amir pula 'bah nak makan kat luar'. Aduh..... mamanya dari awal dah buat muka keletihan..... so abahnya le... yang bawa 4 orang anak tu keluar makan....

Tak teringat langsung jemputan di rumah pengetua.... kalau tak boleh lah makan malam ..... Nak buat macam mana... lupa. Tak pelah bos.... insyaallah tahun depan kalau dijemput lagi..... saya datang......

Malam ... terus membelek FB. Upload gambar. Suami punyalah banyak ambik gambar....... kenalah tengok satu persatu & buat pilihan....... kamera kalau 10 mp..... saiz gambarnya besar. So kenalah 'save as web'.... untuk kecilkan saiz gambar.... so bila upload taklah makan masa sangat...... nasib baik juga guna streamyx.... so line stabil & lajuuuuuuuu je. .......

hari ni sekolah..... aduh.... perut tak berapa selesa... badan letihnye amat....... Hari set diminda.... nak rehat panjang.... ambik kesempatan pelajar2 sedang PMR. Sempatlah ngajo Jaimah buka Email & FB..... nampak pengajaran individu sangat berkesan..... dia dah mula pos kat FB. Tahniah!

Esok...... nak buat 5'S' le.......

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH