RAKAMAN KASIH SAYANG

Salam...

Ha... baru ada masa jenguk blog. Walau pun Perkhemahan Taman Negara dah berakhir Ahad lepas.... tapi tugasan saya baru je berakhir pukul 5.45 pagi tadi....
Tugasan Apa? Tugasan mengupload gambor kad FB le.... untuk dikongsi bersama2 kawan yang pergi & kawan2 yang tak pergi..... Cuma tak sempat nak tagkan gambar2 kat kawan2... Setiap hari.... masuk tidur kul antara 10-12 malam... pukul 3.30@ 4 pagi... bangun semata2 nak upload gambor. Waktu2 ni streamyx lajuuuuuu. Memang saya memberi tumpuan untuk upload gambar kat FB... tu yang tak dapat nak chat @ bersembang ngan kekawan......

Sebanyak 908 keping gambar telah saya upload mengikut siri2 / tema yang berkaitan... Terpaksa pecah2kan.... sebab 1 album maksimum 200 keping je.... Sesungguhnya merakamkan & menceritakan perjalanan sepanjang 3 hari 2 malam tu di bersama2 Cikgu Norzalina & 3 anak, Cikgu Wazir & Ustazah Noriati, Cikgu Zaurah & suami, Cikgu Razak & solonya, Cikgu Roslina juga solo, Cikgu Siti Hasmah solo juga... Cikgu Amirul & Cikgu Ridhaudin lagilah solonya.... Kami menjadi guru pengiring kepada 27 pelajar yang kebanyakannya pelajar 3BA.

Memang perjalanan memenatkan... tapi, hasil yang didapati sangat besar maknanya... Di situ terakamnya semangat setiakawan, semangat kasih sayang antara anli rombongan, mengakrabkan persahabatan....

Terima kasih kawan2....<


Terima kasih Cikgu Wazir kerana memberi Ammar kasih sayang

div>
Terima kasih Cikgu Razak... kerana menjaga Ammar dengan Selamat
Terima kasih Cikgu Amirul kerana membimbing Ammar...

Terima kasih Ustazah Noriati... kerana bergurau senda dengan Ammar

Terima kasih Siti... kerana menemani Ammar


Terima Kasih Areil kerana mengembirakan Ammar

Terima kasih Cayol kerana bersabar dengan Ammar

Tak lupa terima kasih kepada Cikgu Din yang mencebukkan Ammar semasa membuang air kecil di dalam hutan taman Negara.

Terima kasih kepada yang lain.... walau tak de gambar... saya tahu semua dah tolong jaga anak2 saya....

Terima kasih semua. Kalau ada peluang memang nak pergi lagi bersama2....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH