CUTI KRISMAS....

Salam...

Cutikan.... macam biasa lah memanjakan diri .... bangun awal tapi sayang nak tinggalkan tilam .....

Pukul 11.00... suami kata lapar... ha2.. ha2... mana best makan di rumah... ke mana ye... nama yang begitu biasa didengar MC D le... Ye lah... kalau nak tau... tu lah tempat Wakjir & anak2 nye lepak lepas 12 malam... 'burung antu' katakan.... keluar malam.... mencari WIFI... Asal kul 12.00 mlm.. mesej dia.... 'sekarang berada di 'jiran' akak....' 'Mc D le tu....

Bila suami sebut lapar... saya jawab 'boring lah... asyek roti canai....' Ha... ke Mc D le... dengan alasan... nak beli bubur MC untuk Amirul yang bersunat....
Wah... bila nak keluar saya pun cepat2 lak masak sarapan & masak menu makan tengah hari gak.... Cakap kat suami..... 'kita kalau dah keluar kan selalu.... lama....'. Suami pandang dengan muka yang pelik.... 'hari ni kat Jumaat. Jap lagi kena sembahyang Jumaat...'

Melopong saya..... beriya masak. Tak pe.... Nak shopping gak.... Hantar suami balik rumah.... saya terus memandu... he3 shopping kat Meru je....

Petang... berehat2 je di rumah... suami pulak bawa Amir & Amira ke Shah Alam... mencari handphone Amira untuk hadiah Ulang Tahun kelahirannya...31 Disember ni.... Abahnya belikan awal... bagi peluang dia bermesra ngan handphone barunya... seminggu... sebab 9 hari lagi sekolah nak buka...

Cuti Krismas... tak rasa perayaan tu ... tapi nikmatinya cutinya je...


lepas sarapan... sempat gak singgah di Tesco.... Pukul

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH