HARI YANG INDAH....

Salam.....

Bangun pagi..... bestnya... Hari yang Indah.

Walau tidur kul 4.00 pagi.. tapi tak lah sampai tengahari baru boleh bangun.... Masih bertenaga.. maklumlah dah pengsan manjang semalam semalam...
Lebih bahagia & tenang... celik mata.. suami disisi dan memeluk....
He rasa dah lama tak rasa indahnya pelukan suami... memang hari2 dia peluk... tapi kalau kita penat & tension.. kadang2 macam tak de rasa apa je.....

Pagi ni... bila jadual waktu dah siap...(satu beban kerja yang berat tu....) & projek ke2 (Modul Geografi 2010) saya pun siap... rasa bersemangat pulak nak siapkan kerja yang lain... ha banyak lagi kerja nak buat. Selepas ni nak buat Rancangan Pelajaran Tahunan & jadual waktu SK Shah Alam.......

Itu kerja sekolah... urusan anak2 banyak juga kena siapkan... Nak balut buku2 diaorang... sebelum ni kerja tu pembantu rumah yang buat...
Amirul pulak nak sunat Rabu malam ni....

Kalau rumah pulak.... tak sempatnya nampak kemas... anak2 cuti sekolah macam2 aktiviti diaorang... lebih2 Ammar & Amili... sekejap je saya kemas.... kejap lagi... macam2 bertabur . Ada yang kat lantai... sofa... meja.. sebagainya....
Tapi tak pe lah.. diaorang tengah membesar... biarlah diaorang nikamti dunia kanak2 diaorang....

Ha... ok dulu. Pagi ni nak sarapan pagi berdua ngan suami... tempat biasa. Lepas tu nak cari lauk untuk makan tengahari... Hari ni suami ada shooting gambar pengantin lagi... dapatlah saya siapkan kerja2 saya... petang makan di rumah pengantin di Shah Alam... lepas tu kalau sempat kul 4.00 petang ni nak tengok latihan hari graduasi di Hotel Quality Shah Alam

Apa2 pun.. semoga hari ni dapat dilalui dengan lancar, tenang, bahagia bersama suami & anak disamping dapat bantu orang lain.......

ok Jumpa lagi

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH