PANAS HINGGA KE MALAM....

Salam.....

Panas... agak panas bilik mesyuarat baru SMKSKI... tambah berasap-asap dek... ceramah seorang demi seorang... orang besar SMKSKI....

Tumpuan saya masih pada helaian2 kertas jadual.... buat pembetulan sedikit sebanyak pembetulan.... Menunggu kul 1.00 ptg untuk diedarkan.... Saja melewatkan waktu mengedar... untuk lari dari kepanasan hati... mungkin dari guru-guru yang tak puas hati dengan jadual waktu yang diterima...

Sambil2 ..... memasang telingga mendengar taklimat .... sambil2 membelek2 jadual... tangan juga ligat bersms dengan Wakjir... yang sedang melawan ngantuknya..... Tu lah suka sangat bersengkang mata..... menyusahkan diri tak tidur malam.. ha siang.... kan seksa menahan ngantuk... lebih seksa lagi kena dengar mesyuarat.....

Selesai satu mesyuarat yang panjang.... ha macam biasa puak2 ni mesti nak berkumpul... bersembang... lebih2 lagi lama dah tak jumpa si adik Yan tu... Lalu adalah sesi penyerahan cenderahati..... dari lawatan kitaorang ke Terengganu hari tu... Din lah yang bagi....



Selesai tu... kami ke rumah no 22 SKI... rumah wakjir le... sholat .... sebab lepas tu kami nak berkonvoi pulak ke MC Setia Alam.... Yan yang paksa... Dia paksa kami terima belanja dia.... he. Lama kami rancang nak makan bersama ni....




Malam... kami ada perancangan lagi.... Majlis doa selamat untuk anak ke 4 saya... Amirul yang akan bersunat hari rabu malam.... Majlis nya kat umah Wakjir.... alasan saya.... senang nak berkumpul sebab ramai yang duduk arah SKI.... dan alasan disebalik tu... he3 (malas nak kemas rumah). Eh tapi makanan... saya yang taja ye... & doa dibacakan oleh Ustaz Din... Terima kasih yang tak terhingga Wakjir kerana menyediakan majlis yang bermakna tu....

Panas hingga ke malam?.... tak taulah kenapa....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH