PENGSAN LAGI...

Salam

..... hari ni ambik peluang bangun lambat sikit.... lewat kul 7.00 pagi. Macam biasa, sarapan pagi FB le.. Sempatlah borak ngan Ustazah Habibah & Ustaz Zamree. Suami sarapan di luar.... Isterinya hari ni macam malas nak keluar sarapan....
Kul 9.00 pagi.. suami hantar Amira ke Masjid Negeri Selangor untuk menyertai Kem yang diadakan di Kuala selangor... tak tau pulak butiran Kem tu... suami cerita... kebanyakkannya budak2 HIRA... ok le tu.... So balik menghantar Amira.. suami terus je sarapan... 'dia tau isterinya malas nak masak.. he3'.

Sambil berFB, saya menyusun bahan Geografi untuk dijadikan Modul Geografi Tahun 2010 ni. Ini perancangan hujung minggu. Harap2 Isnin ni boleh hantar reso & hari pertama persekolahan boleh guna..... Wakjir & adik2 lain... siap le... 'panggilan pulau ni..' he3.

Pukul 11.30 pergi ke rumah PK SK Sultan Alam Shah.... bantu dia buat jadual menggunakan komputer.... Besar hati gak lah ... ilmu saya ni boleh bantu orang lain. Walau pun penat membuat jadual sendiri masih belum kebah lagi... tapi tak sampai hati lihat orang lain susah.. sedangkan kita tahu boleh bantu dia...

Ha.. alang2 dah keluar.. ajak le suami gi shopping... He shopping aje. Alasan shopping kali ni... nak beli ink printer laser yang biasa kitaorang beli kat Shah Alam Centrel & kertas A4 untuk print.... So dapatlah saya peluang pergi The Stor membeli kasut yang saya idamkan hari tu... ha 2 pasang saya beli.. warna je lain, fesyen sama... potongan 60%. Kemudian meratah ayam kat Kenny Roger le...

Kali ni bajet masa shopping 2 jam jem termasuk perjalanan pergi balik. Pukul 3.00 suami ada shooting pengantin nikah di Masjid Batu 3 Shah Alam... saya ambik kesempatan.. pengsan diri..... Koma. Proses memulihkan tenaga belum tamat.....

Sedar dari 'pengsan....' alas perut yang lapar & apa lagi.... FB & blog le... disamping sambung kerja menyiapkan Model Geografi Tingkatan 3 tahun 2010...

Pukul 4.00 pagi ni.... saya dapat menyiapkan Modul Geografi saya..... tinggal kerja2 memprint & penyemakan esok.... nampak gaya, saya pengsan lagi le esok.....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH