BERES!!!!!

Salam....



Hari ni samakin sunyi tanpa suami... ye lah hujung minggu biasa kami habiskan bersama... sama ada lepak2 je kat rumah atau datang di luar.......

Bangun agak lewat..... (ganti malam tadi tidur lewat...). Ammar mengetuk pintu...'ma.. dah pagi..... Ma... Ammar nak makan telur lembik (separuh masak le). Mama masakkan untuk Ammar ye....'. Alamak.. telur habis. Wah! ini ada alsan berkunjung ke Tesco ni...... Banyak juga barang lain tak de di rumah ni... So, pagi2 ke Tesco dan cari sarapan anak2.......

Tengahari ..... Masak paprik je... Ok le. Anak2 ok je.... Selepas tu... saya berkurung diri je dalam bilik... bergolek2 atas katil ... dan kadang2 duduk ngadap laptop.... Ambik kesempatan anak2 asrama tu ada di rumah.... Alhamdulillah.... boleh bantulah sikit2....Urusan Ammar & Amili... beres!. Amir yang urus semua... Amir memang anak yang prihatin... berkaitan urusan anak2. Amira mengemas rumah & membasauh pakaian.... Abang Amin, jaga rumah... kunci pintu dan sebagainya..... So, mamanye ni memanjakan diri je lah.....

ok lah.... banyak nak cerita sebenarnya ... .banyak yang muncul dalam fikiran... Tapi malas nak susun ayat..... dan... nak tidur awal lah malam ni.... Malas nak pikir....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH