HARI KE 3 SEKOLAH

Salam...

Hari ni masuk kelas 3J... sambung tamper... kat diaorang... maklumat yang dipesan dicari untuk jawap soalan saya Isnin lalu tidak dilaksanakan oleh mereka.... he.... geram betul dibuatnya...... kelas2 lain ok aje....

Oh! hari ni taklimat.... banyak betul senarai maklumat oleh Puan Ros. Edaran ada... & dibacakan lagi & diulas lagi.... Guru2 dah banak yang lentuk.... & lena pun ada... ramai betul yang mengantuk. Hari ke 3... tak biasa lagi.... cuti sekolah tu lah masa tidur kita kannnnnnnnnnnnn.

Pukul 3.00 baru abis... terus ambik anak2.... Si anak pula tak tunggu di Kantin.. merayau sana sini... bila mamanya datang diorang tak nampak.... dekat 1/2 jam gak lah menunggu... hangin jugaklah mamanya ni....

Hari ni... letih sungguh.... baring2... & tertidur jap......

Dah lah... tak de apa nak cerita..... ngatuk lah pulak malam ni..... nak tidur jap lah....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH