MC KE 2.........

Salam..

Hari ni Mc ke 2...

Pun dalam mc tu sempat gak ngadap laptop... bukan FB... kalau FB nanti orang SKI meragui kita ni sehat atau tak... so, saya buat search je lah.... Cari gambar2 potret Agung, Sultan, Menteri & pengarah yang berkaitan untuk diprint out saiz A4 dan diframkan untuk hiasan dinding bilik mesyuarat... saya ni penyelaras je... tapi turun padang gak.... ok juga saya ni... he2. Tapi untuk Wakjir & Jaharah yang selalu bersikap baik ngan saya.... saya sedia bersama mereka... untuk pastikan bilik mesyuarat tu berubah wajah ke arah ... cantiklah!.. apa lagi!.... Tapi dengar cerita... bajet tak de... Pengetua kata.... 'nak beli 1 tong cat pun sekolah tak mampu....'.

Siap! semua foto yang diperlukan.... selain tu sempat juga kompul & print gambar Agung 1- 13 dan potret perdana menteri 1-6. Dah print banyak2 tu... tak tau mana pula nak letakkan... saja nak membazirkan kertas foto & ink printer... he3

Lepas Magrib.... he3 merayau... alasan nak cari Frame untuk gambar2 tu.... alasan!. Suka sangat merayau sorang2.... Tenang & rehat minda... Buang minyak adalah......

Malam cuba pula membuat koleksi foto2 cikgu untuk dibuat carta organisasi... dalam bilik mesyuarat tu... Alamaka.. banyak lagi gambar guru2 baru yang tak de... Ni kena minta tolong cikgu Zamree ni... alamat nak upah cekodok la tu... Tak pe lah Zamree asalkan kerja ku berea...!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG