TAK BOLEH DUDUK DIAM...

Salam...

Hari ni masuk hari ke 5 mili ke neseri...

Dia ni jenis tak boleh duduk diam.... Ha! cikgunya pun pelik.... dengan budak sorang ni... Ye lah anak2 orang lain (anak2 orang 'class' gitu) ... semua berdisiplin & dengan pengajaran guru....

Tapi Amili.... cikgu kena duduk sebelah baru dia buat kerja... kalau cikgu tak de... ha dia pun main lah & tak buat kerja.... agak2nya macam anak muridku yang mana tu... semua nak dipantau .. baru buat.

Cikgu2 kat situ... berhati2. Nak tegur budak ni / nak marah terkawal sikit... sebab anak2 yang lain tu mana kena marah di rumah... jadi silap2 mak pak diaorang komplen... 'saya pun tak pernah marah anak saya ...'.

So.. Mili pun agaknya cikgu tak berapa berani nak marah.....
Ha2 padahal di rumah... bukan je kena marah... rotan pun ada gak oleh pengasuh dia rumah... he3. pengasuh tu mamanya ni lah...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH