KEADAAN KU........

Salam.....

Hari ni... pergi sekolah dalam keadaan lesu sangat.... Mood pun tak berapa baik... Emosi tak berapa baik. Datang bulan kot!.... Itu lah dugaan perempuan. Bukan apa yg keluar tu menjadi masalah.... tapi rentetan dari tu.... Emosi yang selalu tak stabil... yang selalu mengganggu... kadang2 menganggu komunikasi dengan orang lain gak....

Tapi hari ni lain benor rasa.... pendarahan yang macam tak berhenti. Laju je..... sampai rasa macam dia buang sekali tenaga dalam badan.... & jadi pucat jadinya.... Ah! Tiada pilihan lain.... Terpaksa jumpa boss.. minta ijin balik... takut pitam kat sekolah, satu hal lah pulak...... Alhamdulillah permintaan dibenarkan.....

Memandu... dalam keadaan macam orang yang hilang banyak darah... macam nak pitam je.... Tiba di rumah.... rebah terus....... Alhamdulillah, tersedar pukul 3.00 petang dan dapat jalankan tanggungjawab ambil anak2 sekolah. Kalau ak diikutkan tak larat... lesu & tak bermaya rasakan... tapi gagahkan juga lah...

Tiba di rumah.... daya masakkan maggi je untuk anak..... lepas tu rehat jap bersama FB.... dan sambung tidur dengan amat lenanya...... Pukul 9,30 malam tersedar.... masih tak bermaya.... bangun dan sambung baring di bilik anak, tempat suami sedang mengadap komputer.... Harap belaiannya.... & dapatlah luah perasaan.... Waaaaaaaa... suami ku terus mengadap komputer.... Macam tak hiraukan aku. Apa lagi... patah balik ke bilik tidur sendiri.... dannnnnnnnn... meraung le.... Sedehhhhhhhhhhhh rasa tak diberi perhatian. Tapi suami ku memang lembut hatinya.... dia lengkapkan apa yang aku perlukan...............

Sian dengan keadaan.... suamiku & anak2 ku... makan magi lagi malam ni..... kerana tak nak ganggu lenaku.... Dan aku yang bangun kelaparan... minta belas ikhsan suami... belikan burger... lapor..... Rehat sekejap... sambil FB & makan burger... dan nak sambung tidur lagi ni..........

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH