TUNGGU.............

salam...

Hari ni macam seronok je di sekolah.... pagi2 bilik guru dah riang.... lebih2 lagi kami dijamu kek hari jadi adekda Wakjir (kek lebih yang tak habis le tu.....) & makaroni kegemaran Wakjir (gemar masak) ditambah pula dengan mee goreng si Semah & limau Manderin cikgu Hanafi...

Wah... jadi ceria ngan hidangan tu... tambah ceria dengan gurau2an terutama dengan kes 2 cikgu lelaki (Wakjir & Mirul le )yang disebut tak masuk PGT Jumaat lalu & ditambah ngan kes2 lain... berkaitan dengan kak Ros tu... Bila dah ceria.... emosi marah pun boleh lah untuk dikontrol.....

Rehat... apalagi menjamu lah kami ngan hidangan yang ada.... seronok dapat makan sama... adek2... Yan, Wakjir,Din, Mirul, Semah... & juga ngan cikgu Mazlan, Cikgu Hanafi....

Wah, paling ceria cikgu Wazir le.... sebab boleh bergaya dengan handphone baru dia... hadiah hari jadi.... he3, tapi tak reti guna lagi..... Inilah masanya mengutuk dia.....

Selepas rehat... buat perjumpaan ngan AJK bilik mesyuarat............ Ha! kami dah sedia untuk mengempur............ Nak balas balik sapa2 yang kata.... 'bilik mesyuarat ni tak kemas... tak ceria..... Ha! barang sapa yang buat semak tu....... barang 'dia' gak... tengoklah Sabtu nanti... akan kami alihkan barangnye tu........

Seronok dapat berkumpul balik bersama adekda Wazir dan ditambah ngan Cikgu Jaharah kerana tahu faedahnya bila bekerja sama ni.... mengakrabkan lagi persahabatan yang dah akrab ni..... Bila bekerja sama... kerja jadi seronok & ringan je.....

Insyallah... kami akan buat yang terbaik.... dan memang itulah cara kerja kami... akan buat yang terbaik....... TUNGGUUUUUUUUUUU............

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH