CUTI SEKOLAH KE.....

Salam...

Cuti sekolah bermula..... tapi fikiran dibebani dengan macam2 kerja yang nak @ kena buat..... Tanda buku latihan, bertugas, sambung 5S bilik mesyuarat...... di samping kerja2 sebagai KB yang belum terlaksana, tugas sebagai guru mata pelajaran yg juga belum terlaksana..... Urusan anak2 dan sebagainye....oH... belum buat kerja dah rasa PENATnye.....

Cuti sekolah, semua anak2 dah berada di rumah. Ada yang tak sehat pulak Amira semput.... Amili pulak demam....

Cuti sekolah.. anak2 balik.. semua ada di rumah... ha! mamanye ni kena lah rajin sikit.... kena rajin MASAK ... Anak2 sedang mebesar... banyak makan... Nak beli banyaklah pulak kena duitnye....

Cuti sekolah... Anak2 dah pandai dah.... bila mula cuti je mereka akan bertanya ....'ma cuti ni, kita pergi mana-mana tak....'. So, mau tak mahu.. rancang lah percutian walau pun... DEKAT & KEJAP je.... Anak2 pun pandai nak realese tansion gak kot...... So, esok .. keluarga kami... saya, suami , anak2 & Wakjir serta anak isteri akak MELANCONG pulak ke Taman Kelip2 di Kuala Selangor... Kami akan tinggal di Banglow bapa si Areil.... macam biasa percutian bajet.....

Cuti sekolah ni memang macam TAK CUTI.... Cuti sekolah... TAK RASA CUTI pun.... Eh... Bosan... bosan....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH