HOBI....

Salam...

Bukan hobi.. tapi suka nak buat......
Baru ni saya mengemaskini semua foto2 lama saya, Famili & kawan.. yang terkumpul sejak 2004. Saya susun mengikut tahun & event dan kemudian saya copy dalam desktop selain dari fortabal hardisk saya untuk simpanan lama & tatapan anak cucu nanti. Paling tidak pun.. untuk tatapan anak2 saya bila mereka dewasa nanti....

Membelek2 gambar tu.... nampak banyak gambar yang menarik perhatian saya... terutama gambar Ammar & Amili.... semua ada cerita tersendiri.... Rupanya suami ku ambil gambar yang ada jalan cerita......

Gambar2 mereka saya susun ikut folder dan menunggu ketika saya akan uploadnya di FB untuk simpanan lama..... Tentu anak2 saya bila besar nanti seronok tengok zaman kanak2 mereka.....

Saya hanya simpan gambar mulai tahun 2004 , bukan tahun2 sebelumnya tak de.... tapi cuma zaman digital kami mula tahun tu... tahun2 sebelumnya guna kodak.... & kos nak cuci mahal.. gambar tak banyak & tersimpan dalam album.... Yang tu biarlah macam tu.. cuma yang dalam komputer saya uruskannya......

Memang banyak folder yang saya dah sediakan... hanya tunggu upload saja...... seronok ngan minat baru ni....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH