INI LAH HATI....

Salam...

Hari ni.... tolong bagi pendapat pada KODIN berkaitan dengan pengisian permohonan DPInye..... Rasanya ingin membantu apa yang boleh... menolong memudahkannya .... mendoakan kejayaannya......

Tapi.... kenapa hati ni rasa sedih sangat.... itu baru isi borang... belum masa dia nak pergi nanti... kenapa.. kenapa..

Ini lah HATI... jika dia dah sayang.... dia macam tak nak lepaskan je apa yang dia dah sayang... Tapi ini masa depannye... berkepit dengan kita pun, belum tentu dapat menjamin masa depan dia.. belum tentu peluang kerja dia cerah.... bukan kita yang bagi nafkah kat dia.....

Rasanya baru je jumpa & kenal dia... lebih kurang 1/2 tahun je... Tapi masa mengenali sesorang tu bukan mengukur keakraban PERSAHABATAN tu.... Kalau diukur masa... memang belum lama... tapi keakrabannya macam orang yang dah kenal sejak kecil lagi....

Susah nak buat penulisan ni.. tak tau kenapa sebak & air mata turut mengalir..... Bagi saya Din terlalu baik..... Biar badannya sasa & besar... tapi dia memiliki hati yang lembut, manja & penyayang.... Sepanjang mengenalinya dia sangat menjaga hati saya... dia sangat menghormati saya... dan menganggap saya sebagai KAKAK nye sendiri...

Rasa ada keserasian saya dengan dia. Kami, Saya, Kodin, Wakjir, Yan & Mirul... adalah satu kombinasi yang baik.... Kami satu kepala... satu hati.. satu jiwa.... Kami satu pasukan kerja yang baik ..... LAKSANAKAN KERJA NGAN ENJOY......TAPI SIAP!!!!

Inilah HATI.... ada kelembutan.... ada kasih sayang... adik keprihatinan... ada rindu... ada rasa kehilangan .. ada macam2 rasa....

Din... walau sukar.. walau payah.... kami tetap nak kau pergi demi masa depan mu...
Dan... walau di mana kau... kami tetap sayang kau.. kau akan tetap utuh di hati kani...

Ini lah hati....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH