itu lah TUAH saya...


Salam....

Hari ni di ruangan chating FB saya menerima sapaan dari anakde adikde Wazir.... Shukur. Terharu!. Rupanye jemputan & kunjungan kami ke Majlis Perkahwinan nya hari itu tidak berakhir di situ.... Silaturahim terus terjalin....


Ayatnye mudah....tapi dalam maknanye...
'saya anak murid pertama cikgu wazir.. dah hampir 11 tahun. Tapi bila kenal dengan cikgu, saya teringin sangat nak kenal lebih rapat dengan family cikgu....' 'saya anggap cikgu macam cikgu Wazir jugak.. abang dan akak dalam keluarga saya'.

Itulah TUAH saya... ANUGERAHNya yang tidak ternilai...... Allah kurniakan saya adikde Wazir.... seorang sahabat, seorang adik... yang terlalu istimewa.... jiwanye PENUH KASIH SAYANG... dan dia agihkan kasih sayang tu untuk ramai insan... malah dia kembangkan melalui penerapan kasih sayang tu di dada anak2nye... dan kita kasih sayang tu terus berkembang dan subur... ramai yang merasai tempiasnye......

Kini hadir satu lagi insan bernama Shukur ... anak didik cikgu Wazir juga... datang MENAWARKAN kasih sayang... menawarkan diri menjadikan saya keluarganya.......

Saya tak de apa2.... saya bukan sapa2... tapi itulah TUAH saya... dalam saya serba kekurangan / kelemahan ini... masih ramai yang sudi MENYANYANGI saya...

Terima kasih adikde Wazir.... terima kasih anak2 & keluarga beliau... terima kasih kerana menyanyangi saya..... Insyaallah kasih sayang ini kan terus BERKEMBANG.... terus SUBUR...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH