PANDAIIIIII....

Salam...

Apa yang pandai tu.....
Tak de.. tadi saya ke sekolah sekejap... janji nak tolong Nahdatul Mila install program pengisian markah peperiksaan....

Duduk di bilik mesyuarat.. tiba2 Kak Zah lalu.... Dengan senyum yang sungguh lebar.. dia berkata... 'Cantikkkkkkk... pandaiiiiiiiii... sayang Mazidah...... tanganya menghala ke papan kenyataan bahagian 'PELAN SEKOLAH'. Saya hanya berkata... 'itu hasil kombinasi yang baik.... saya hanya rancang & sediakan bahan... yang mencantikkannnya Wakjir....' Itu lah baiknye kerja sama... harapkan saya sorang tak jadi.. sebab bab menghias ni saya tak pandai......

Sebenarnya apa yang kami buat tu.. biasa je... Banyak sekolah dah buat pun.... & malah lebih cantik lagi dari tu.... Tapi jika dibanding dengan papan kenyataan tu pada asalnye.... nampak lah ia cantik.... dan he3.. nak ngata... banyak papan2 kenyataan kat bawah tu.... terutama milik unit2 koko.. masih tak ceria lagi... sorry ye.. ngata....

Hesssssssssss... yang seronoknye.. Kak Zah puji lebih2 tu depan cikgu yang bersuara hari tu.... 'tak siap2 lagi... bila nak siap.... nampak masih macam tu je... bilik mesyuarat ni...'. Aduh kak... kami bukan ngadap bilik mesyuarat je.... macam akak juga... banyak kerja lain yang kene bereskan kan kan kan....

Ok...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH