SYUKUR.....

Salam...

Syukur pada mu Allah, kerana berikan ku sedikit ketenangan & kedamaian...

Terima kasih teman... kerana masih bagi ruang....
Terima kasih dengan coretan mu, kerana dengannya aku mahu lebih memahami mu
Terima kasih dengan luahan hati mu, kerana aku mahu kau lepaskan beban yang kau tanggung & simpan sendiri dalam hati mu...
Terima kasih dengan kemarahan mu.... kerana aku tahu, marah mu kerana kau sayangkan aku...
Terima kasih dengan teguran mu ..... kerana aku tahu, teguran mu kerana kau nak membetulkan aku.....
Terima kasih kerana masih bersuara dengan ku....kerana aku rasa lebih terbeban kalau kau terus mendiamkan diri.....

Terima kasih buat semuanye.... Aku cuma perlukan penjelasan .....Aku nak tau apa yang ada dalam hatimu ... kerana aku nak memahami mu...
Teman... Kalau aku salah.. aku nak kau betulkan ku ... kalau aku salah... aku rela kena marah... kalau aku salah aku rela minta ampun.... Aku nak rasa jadi saudara mu ... yang kau jaga..... yang kau sayang....
Sayang bermakna kita tak nak orang yang kita sayang terus buat silap...
Sayang bermakna kita tak nak orang yang kita sayang terus buat salah.....
Tapi kalau kau terus diam .... keadaan akan semakin tegang
Aku bukan sempurna.... tapi aku nak baiki kesilapan, nak baiki kelemahan.... walau dah banyak kali aku janji .... dan banyak kali juga aku mungkiri..... tapi aku tetap sedia berubah....... dan aku perlukan kau..... untuk bantu aku.
Kalau kau terus diam, kau terus membisu & tak membetulkan .... aku akan terus silap....

Teman... berikan aku sedikit lagi ruang...
Teman.... bolehkan ku mohon sedikit lagi pengertian mu........

Insyaallah... aku akan mulakan langkah ku semula...
Aku nak jadi insan yang hebat... hebat di sisi Allah, hebat sebagai isteri, ibu, anak, kakak, saudara, guru, pekerja .. dan itu aku sangat memerlukan sokongan semua... terutama insan2 yang aku sayang.....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG