LADAP 1

Salam...

Selesailah sudah... cabaran nak bagi ceramah kat cikgu-cikgi SMKSKI.... Topik Model P&P... yang dikongsi seramai 8 orang penceramah..... Tajuk saya: ICT dalam p&P. Bagus juga present ni... Dapar tambah konfiden dalam diri cakap depan orang ramai dan... yang penting, ilmu sendiri bertambah.... sebab nak present.. kenelah study dulu.....

Dah lama tajuk tu dibagi....... Tapi malam tadi, kul 11.00 malam baru ada mood nak buat..... Ha! jawapnye kul 3.00 baru dapat tidor & pukul 5.00 dah celik balik.. Tak tenang nak tidor lena.....Bila selesai.... LEGAAAAAAAAAAA.

Balik tadi, diantor oleh Kodin & Mirul... Ha! apa lagi.... bayo upah le... KFC. Bukan pe... Din kan bakal tokeh KFC.... sekarang belanje2 dia sekali skala... nanti klu dah buka restoren KFC..... bolehlah akak tuntut kat dia bayo balik & faedahnye sekali.... dengan kata lain.. Nak hari2 makan KFC Free.....

Tiba di rumah, terus masak nasik goreng tu anak2 & suami.. satu kuali ... habisssssssss. Licin..........

Petang tadi... lepas nyembang kat Fb ngan Zamree....tidor barang 2 jam... & malam kuar ke jaya Jusco cari buku latihan Amir..... Harap Amir berubah lah... & nak mulakan study. Ujian dia baru ni... kebanyakannye EEEEEEEEEEEEEEEEE. Insyaallah, Mir, masih ada masa untuk berubah, berusaha & berjaya......

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH