MACAM MANA NI.....

Salam....

Tiba di rumah .... Berehat sambil mengadap FB....
Tiba2 suami call...'ma, nesery call suruh ambik Amili.... Amili tapak tangan & kakinye... merah, berbiji2 & gatal sangat2. Tak berhenti menggaru dan tak henti menggaru. Nesery tu special sikit. Anak sakit tak boleh antor nesery, takut menjangkit. Nesery untuk anak2 orang 'somebody' katakan..... Aduyai... macam mana ni. Suami menyambung ' Esok macam mana.. sapa nak jaga Amili. Abah ada mesyuarat pagi & petang...' Saya hanya berkata....'bawa balik lah dulu... nanti fikir'. Mamanye pun susah hati gak ni.... Mama dah banyak sangat MC. Ni baru masuk bulan 4.
Biasa klu Amili sakit.... terpaksa minta bantuan ustazah Noriati jaga sekejap dan lepas pukul 10.00 pg dia akan bawa Amili ke sekolah.... saya sambung jaga, sebab saya dah tak de kelas selepas rehat.... Tapi, kes ni akan menyusahkan.. sebab si Amili tu.. tau lah manje ngan Noriati... nanti mengada2 lah dia, asyik nak suruh garu.... Dan saya pulak ada mesyuarat pengurusan... dah tentu sampai petang.... tak kan Amili boleh tunggu sampai petang...... Haru2... Entah lah, setakat ni belum fikir lagi.. macam mana esok....

Ini lah dugaan....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH