AKU BAKAL HIJRAH....

Salam...

Hari ni... Selepas sarapan pagi.... jenguk rumah yang bakal dibeli di SKI. Loan belum lulus lagi disebabkan bank tuan rumah lambat hantar penyata baki hutang tuan tanah tu... Dah sebulan minta tapi belum dilayan. Tak tau lah, bank tu yang lambat atau lawyer saya yang lambat....

Tapi dek kenang banyak perkara yang perlu dibereskan dengan rumah tu.. terpaksalah korban RM450 bayar sewa untuk boleh kami masuk rumah tu dan uruskan kerosakan2 yang perlu dibaiki.... Banyak sungguh kerosakan.. terutama tandas.....

Halaman depan & belakang juga penuh rumput yang panjang.. tu pun kena diberes. Rumah nak dicat, langsir nak ditempah dan macam2 lagi lah.... Ingat dapat dibereskan masa cuti ni...... Tapi hampeh.. dek kelewatan2 orang yang urus ni.....

Tawakal je lah... Harap2 loan lulus. Rasanya tak de masalah... sebab dah tanye harii tu... saya memang layak nak ambik sejumlah yang diperlukan itu....

Harap2 semua berjalan lancar...

Kali ni rasa sangat perlukan sahabat2, saudara mara, anak2 buah, anak2 murid untuk bantu agar perpindahan ini berjalan lancar....

AKU BAKAL HIJRAH & HARAP SEMUANYA SELAMAT....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH