ANGIN TAK BERAPA BAIK...

Salam...

Hari ni entah kenapa .... tak sedap hati je.... Rasa tak selesa je....\
Pagi2 dah naik angin dengan kelas 3F. Sebahagian besar tak siap Folio Geografi masing-masing. Cubit sekuatnye dah bagi.... Ha! tambah pulak... duduk bersila di kaki lima sambil siapkan KGT... Klu tak siap juga!, ha esok buat di Dataran Perhimpunan pulak.... Hangin betul...

Time balik... entah hangin apa... teringin sangat2 nak makan mee goreng panas.... Pesan kat kantin.. tak dilayan.... alasan, tak de orang nak masak.... sedeynye.... Ajaklah adekde2 tu teman makan di Restoren Zeila.... Tapi masing2 berat nak pergi... ada yang kata nak balik cepat... nak tidor le.... So, tak de pilihan.. dengan sedey ambik le soto.... nak paksakan diri makan.... Entah kenapa... perasaan sedey menguasai.... masa tu teringat kat suami.... Dia, klu isterinya nak makan apa... jarang menolak... mesti dia bawa saya untuk dapatkan makanan tu..... Dia tak nak saya menangis kempunan...... Tu yang tadi meleleh air mata..... sebab rasa teringin sangat2.......

Entahlah kenapa ngan saya.. semenjak dua menjak ni cepat sangat rasa sedey... cepat sangat meleleh air mata... macam ada yang tak beres lagi di hati ni...
Tapi....
Memang pun ada lagi yang tak beres ni.... buatkan keadaan ni susah hati & gelisah je.... Emosi jadi tak stabil.... tu yang cepat je nak meleleh air mata....
Insyaallah... akan cuba kawal emosi agar tak ada yang terluka......

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH