CUTI REHATTTTTTT......

Salam...
Hari ni hanya baring... lemah sangat2. Cuti Rehat. Maksudnye.... kena rehat puas2lah..... Badan lemah, tekah perit, selsema, batuk.... Malas nak pergi klnilik. Sekadar makan ubat/panadol je.... Dan badan penuh ditampal koyok....

Baring je... pun, lemah badan... so, sambil2, mengosok baju yang bertimbun2 tu.... Kerja yang tak pernah habis....... Tu pun kul 12, baru selesai.. Apa taknye... gosok 2 -3 helai... rehat. Gosok 2 - 3 helai.... tidor.

Pukul 12.... tangan ni.... macam biasa mengetuk2 keyboard laptop. Kali ni merayau ke Langkawi, Kedah & Cameron Highland. Cuti ni nak bercuti betul.....

Pukul 3.00 keluar ambil Ammar.... La, Amirul pulak ada tusyen hingga pukul 5.00 petang.... So, dalam pada badan tak larat.... Sampai jugak ke Kelang.... Pejabat KWSP. Saja jenguk2 kot2 ada balance duit...

Lepas tu.... ke Shah Alam... ronda2 bersama Ammar. Makan di KFC dan ke kedai baju... Wah.. dapat 2 helai baju kurung Pahang... yang dah lama aku teringin nak cuba pakai.... Wah! klu berjalan... sehat je.... ye lah... baru telah 2 biji panadol..... kuatlah sikit badan....

Bila sampai rumah... kepala mula pusing balik & badan mula lemah balik...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH