EEEEEEEEEEE GERAMNYEEE.....

Salam

Hari ni…. Ehhhhhhh geramnyeeee... ngan budak2 yang masih susah nak hantar Folio. Alasan direka dan dinyatakan dengan mudah…’tak bawak… tak bawak… tak bawak…’. Ya Allah Ya Tuhan ku… kenapa semakin terhakis nilai tanggungjawab kat anak2 sekarang…. Padahal cikgu dah bagi mudah dah… bagi panduan… bagi contoh…. Kalau mereka duduk tekun… hujung minggu… 2 hari boleh siap dah…. Pokok pakalnye HENDAK & TAK HENDAK JE……
He….. Jengkelnye….. Macam mana lah cikgu nak ikhlas kan diri ni…… Nak sungguh2 membantu kamu mencapai kejayaan….. Sedangkan kamu tak ada niat kea rah tu… kamu tak nak sungguh2 melakukan….. Kalau kamu asyik buat cikgu marah….. macam mana lah cikgu nak berlapang dada pada kamu……

Anak2… belajarlah bertanggungjawab…
Sikit kamu mengembirakan guru2 kamu… banyak guru2 akan beri pada kamu…. Banyak doa guru2 untuk mengiringi usaha kamu…..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH