LADAP 2

Salam....

Sabtu 22 Mei... Ladap2. Pergi sendiri tompang Roszana. Tak seperti hari2 Sabtu yang biasa, suami yang hantar. Suami terpaksa balik Melaka untuk bawa kakanye yang sakit kanser berubat. Macam mana pun sempatlah kami sarapan pagi riti canai di restoren belakang rumah....

Ladap di sampaikan oleh Pengetua & Puan Amiah. Jamuan ditaja oleh Puan Pathma. Sempena ... macam2 pencapaian dia.....

Ha! ladap dimulakan dengan agak kelam kabut sikit. Awalnye smua guru dah berkumpul di bilik Seminar sebagaimana notis yang ditampal. Sian Jaharah, mengemaskan bilik tu sorang... AJK Bangus yang bertugas.... tak tunjukkan batang hidung. Bilik seminar bersepah... dengan sampah yang ditinggalkan oleh pelajar2 tingkatan 6 bawah yang menggunakan bilik tu..... Setelah semua guru agak selesa.... Tiba2 keluar arahan... tukar bilik mesyuarat pulak.... Mana nak cukup tempat. Setakat 80 orang boleh le,, sedangkan guru lebih dari itu.... Naik angin jugaklah pengetua.... Bilik tu boleh muatkan 100 orang... tapi meja kena lipatlah..... Ha! masa tu jugak lah melipat meja2 tu.... haru biru gak lah..... Dapatlah dilewatkan sikit ceramah tu.... dalam 1/2 jam .... he3...

12.00 selesai........ Ha! lega

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH