MENJENGKELKAN MAMA....

Salam...

Sunyi balik dah rumah. Anak2 dah balik asrama. Abang Amin & Kak Mira memangle sunyi je bila balik sini... masing2 ngadap komputer je.... buat mamanye ni jengkel jugak le... Semalam, Jumaat lepas, mamanye terpaksa cakap berbelit2 untuk lepasi kebenaran warden membawa anak2 balik.... tapi kat rumah... sekadar mengadap komputer 24 ja... mamanye masak pun, tak berapa dimakan... leka dengan komputer je.... Sedeh!..

Amir lah yang rajin melayan adik2nye... bermain bola di tengah-tengah ruang tamu... sekali sekala merungut juga mamanye ni... sebab bising dengan tendangan2 bola... Musim bola katakan....

Pesan kat anak2... lain kali, klu tak ada cuti wajib balik... hari Sabtu, lepas koko je boleh balik... klu tak... jangan balik. Malas nak bergaduh ngan Warden... dan lebih tak suka... bawa mereka balik... bukannye nak tolong mama atau mentelaah buku... tapi.... mentelaah komputer... uhhhhhhh... mama mendengus....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH