RANCANGAN SEPARUH JALAN JE....

Salam.....

Wah... boring sungguh hari ni... Bangun pagi tanpa suami di sisi. Selalu hujung minggu ni... banyak dihabiskan masa bersama.... berbual panjang. Suami tiada, sebab balik Melaka, menghantar kakaknye berubat dengan bos abang.... Ammar dibawa bersama...

Plan hari ni... plan yang dah diangankan lama... Nak mengemas rumah. Ye lah.. nak pindah rumah di SKI. Walau mungkin lama lagi baru boleh masuk rumah tu.. tapi takut juga.. pejam celik.. pejam celik.. tiba juga masa tu.... Kena juga kemas.... So, ni dah mula kemas sikit2 dah......

Tapi.... hari ni rasa sungguh tak sihat.. sejak jumaat hari tu... badan sakit2. Dah banyak panadol ditelan... dan koyok pun bertukar ganti.... tapi badan terus lemah. Tak tau lah, mungkinkah ini kesan makan ubat 'alergik'... Saya kan alergik seafood.. Tak tahan dek kena menggaru je... terpaksalah makan ubat.... Dah makan ubat tu.... badan rasa terhujung hayang.... mata berat je..... lastnye... asyik tidor.... tidor... tidor..... Rancangan mengemas... tinggal separuh jalan.... sampai la ni tak siap jugak......

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH