SERONOK VS TAK SERONOK.....

Salam...

Seronok & rasa bermakna sangat hari ni sebab dapat makan bersama2 adik2 guru... Yan, Wakjir, Kodin, Mirul, Napi, serta anak2 Ariel & Jo.... Nasi goreng & lauk daging tak banyak mana ... tapi puas dapat dikongsi bersama... Insyaallah, ada rezeki & sihat tubuh badan.... akak masak lagi... dan kita kongsi bersama ye....

Seronok juga.. hari ni.. dapat balik awal..... Kul 12.00 dah cabut. Itu pun susah nak lepasi bos.... merayu2 je lah kebolehan yang ada.. akhirnya dengan berat ia membenarkann.... Terpaksa balik awal... mengantikan menjaga Ammar yang demam.. Abang cuti separuh hari....... Balik, menjaga anak demam... bolehleh kita tompang baring sambil menonton TV.. Obsessi...... Seronok rupanye klu balik sekolah awal...

Lagi seronok... dapat ponteng mesyuarat.... Bukan tak tau, mesyuarat tu penting... tapi tak sanggupnye mesyuarat terlalu panjang... Lebih2 lagi mesyuarat pengurusan yang seminggu sekali tu... bukan semakin memotivasikan aku... tapi produktiviti ku semakin menurun.... Entahlah, orang lain mungkin berpandangan positif.... tapi aku tak seronokkkkkkkkkkkkkkkkkk

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH