TERIMA KASIH ZAURAH...

Salam...

Hari ni hari Wesak. Cuaca hari ini agak mendong. Saya bangun lambat. Lepas bangun pagi saya pergi & keluarga pergi sarapan pagi di restoren di belakang rumah saya.Lepas tu saya balik ke rumah. Saya, suami dan anak2... bersantai2 & bergurau senda di rumah..... Wah... Karangan budak darjah 1. Yang pasti... hari ni habis dengan bersantai je.... Rumah??? Heeeeee.... kemas sikit2 je...

Petang.. janji ngan Wakjir, Kodin & Mirul.... untuk ziarah rumah Cikgu Zaurah!. Hampeh... janji pukul 3 ptg di Meru... pukul 3 petang tu lah mereka baru nak bertolak dari rumah Wakjir......

Lagi Hampeh.... bila tak lama lepas tu ditanya... Kat mana tu.... 'Dah dekat Aman Perdana...'. Rupaya rahsia terbongkar... mereka sebenarnya masih di SKI... Penipu!..
Dah banyak kali diaorang ni.... selalu LAMBAT SANGAT2... dari masa yang dijanjikan... Takpe.. Lain kali... NAK BAGI KORANG RASA PULAK... tak sukanye MENUNGGU ni.....

Di Rumah Zaurah.... Wah menyelerakan... Nasi berlaukkan kari dan masak merah ayam kampung... Enak hingga menjilat jari...... Pukul 6 ptg.... baru teringat nak balik....

SERONOK DAPAT BERKUMPUL KEMBALI NGAN ADIK2...Rasa dah lama tak berkumpul macam ni. Tension pun hilang..... Luka2 di hati pun terawat sendiri.. he3.

Dalam perjalanan balik.... Alamakkkkkk Apa pulak menu makan malam ni.... Malasnye nak masak.... Uh! Maggi je lah jawabnye...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH