TIKA & SAAT INI...

Salam...

Saya biasa begini... tidor awal & bangun awal.... Bangun pukul 2 pagi.. memanglah sunyi... rakan2 FB pun.. tingggal beberapa kerat je.....

Ha! bila dah sunyi... macam2 ingatan muncul.. dan hati berlagu... biasa lagu2 sepi... lagu2 sedih yang cepat masuk kat hati.... lebih2 lagi lagu2 lama.. menyusuk perasaan..... lagu2 baru, saya tak tau sangat.. tak follow... dah bukan zaman saya dah....

Bila lagu2 tu macam kena kat kita.. macam sama seperti yang kita lalui.. lagilah ia cepat menyentuh hati....

Tika begini aku sendiri...
Kau menyepikan diri..
Tika begini mencari-cari...
Sebuah cinta hilang...

Ku ulangi pertemuan......
Walau hanya mendakap sisa cinta
Bersama rindu yang terdampar
Saat ini aku sendiri menangisi......
Pemergianmu kekasih
Dan cuba memujuk rindu
Yang pedih tercalar
Di sudut ingatanku
Airmataku kau renang bahagia....

Dengar lagu ni ... buat aku teringat pada mereka2 yang aku sayang...... Adik2, sahabat2, saudara ku..

kadang2 aku rasa KEHILANGAN jugak...
Kadang2 aku rasa TAK DIPERLUKAN jugak...
Kadang2 aku rasa AKU TAK DIPEDULIKAN jugak....
Kadang2 aku rasa AKU NI TAK SEMPURNA UNTUK DISAYANGI jugak....

Namun... KASIH SAYANG YANG TERSEMAI... TETAP HIDUP DI HATI INI....
Biar pun... semuannya mungkin berubah..... biarpun hari2 mendatang tak seindah hari2 dulu.....
KASIH SAYANG ITU TETAP ABADI DI HATI KU...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG